Saturday 21 July 2012

It's been too long.

Assalamualaikum. Salam ramadhan :')


Aucak. Ewah kemain happy lagi aucak dia. For sure lah dah 3 bulan saya tak update blog. So sempena bulan ramadhan ni saya gigihkan lah jugak tangan nak menaip keyboard ni. My dear blog, sorry sebab dah lama tak bagi nafkah :( Dah boleh mintak cerai dah sebenar nya. Kahkahkah. 

Saya tak tahu lah kalau ada ke tak orang yang rindu saya. Mungkin takda. Tapi terima kasih jugak kalau ada yang merindui diriku yang hina ini. Ewah~ Oh sebelum terlupa, selamat berpuasa kepada semua umat islam. Sesungguh nya bulan puasa ni cuaca dia panas lain macam. Pagi pagi dah bahang. Pukul doblas tengahari dah lapar -,- Periuk kosong kosong~~ Ohooo~~


Macam lah comel sangat gambar kau ni -,- Hahahaha
Saya update blog pun sebab nak lepaskan gian dah lama sangat tak menaip. Saya pun dah lama tak update fb, twitter apatah lagi blog. Life saya sekarang tak banyak bergantung on social network. Sorry pada semua kawan kawan yang ada cari saya dekat fb twitter and whatsapp tapi saya tak reply. Bukan sombong. Seriously tak berniat nak buat tak tahu. Tapi saya ada sebab. Maaf lagi sekali. 

So sempena ramadhan ni saya dengan terbuka hati nak mintak maaf kepada semua yang pernah tersakit hati pada saya. Kepada semua kawan atau bekas kawan. Makin lama saya hidup makin banyak benda saya belajar. Tapi honestly, saya cuba setiap hari maafkan apa apa org buat dekat saya. Tapi nak lupa semua benda tu mungkin seumur hidup :) Tapi now saya bersyukur sebab saya jauh dari org org yang saya pernah kenal. Mungkin nampak macam lupa daratan. Tapi saya hidup bukan untuk puaskan hati semua orang. Saya rasa tenang je hidup macam sekarang ni. Semua sederhana. 

Seriously terima kasih sangat kepada siapa yang masih ingat saya, yang contact saya even zaman sekolah dah lama berakhir. Thank you again :) Seriously, saya bukan jenis yang pedendam. Masa yang akan tentukan segala nya. Nanti hari demi hari mesti sembuh punya hati :) 

Okay stop being too serious. Hahaha. Btw, harini saya tak dapat pun buka dengan family and semua adik beradik. Along saya nak balik kampung suami dia tapi kereta boleh pulak rosak. Then parents saya terpaksa hantar kereta. Mustahil lah sebelum maghrib dapat balik rumah :( Masak pun tak lagi. Pepandai lah hakoo nak hidup harini. Hahahahaha. Bad luck for first ramadhan. So sesiapa yang tak dapat jugak buka puasa dengan family sila lah jangan sedih. Kerana bukan anda seorang yang nasib nya begitu -.-


For all fellas x 

So apa pun saya nak ucap awal awal ah. Selamat hari raya. Even baru first day puasa. Pedulik hapee hakooo. Ahaks *dancing* Selamat bertarawikh semua. Mohon jangan main mercun time orang tarawikh. Kalau taknak takda tangan sebelum raya mohon ikut pesanan penaja ni. Okay mohon jangan nak makan semua benda. Sila kawal nafsu. Mohon smorang puasa penuh tahun ni. Dan selamat berhari raya dengan selamat. Wuhuhuhu. Gracias x 


No comments: