Monday 7 January 2013

Welcome 2013!

Assalamualaikum. Waddup guys? Ewah.

Ya Allah dah lama gila blog ni terbengkalai. Saya pun dah tak ingat macam mana nak update. Kalau dulu hari hari nak menaip. Sekarang? Siput babi pun lagi rajin dari saya. Hahaha. Apa kena mengena siput dengan saya? Ek eleh. Seriously it's been too long since I update my last post. Mesti dah tak ada orang nak baca blog saya :'( *nanges tepi peti ais rumah jiran* Kesoh menda aku. Ok. 

Yah, like everybody know. We are in 2013 now. Goodbye 2012. Thanks for the memories. To be honest, my 2012 isn't good at all. Too much problems. But? I'm still alive. Memang lah alive kan? Kalau tak siapa yang menaip blog ni. Mak kau ke? Ek eleh asal mak kau pulak? Hahahahahaha. Hidup saya sekarang memang dah berubah. Banyak mana dowh hidup ko berubah? Sebanyak pengkhianat yang ada dalam hidup setiap orang. Phew ayat saya, makan simpang empat betul. Eh. 

Muka bajet bahagia. Ko ada? 
Ceh muka paling bahagia ah tu konon. Geli gila ada peace. Hahahahaha. Oh by the way saya macam tak boleh terima saya dah 19 tahun. Tapi tak apa lah, sebab saya yakin saya masih comel. Amboi *jalan selak kain* Hikhikhik. I'm still teenagers. Tahun ni je last umur ada 'belas belas' pasni dah 'puluh puluh' but it's okay. Age is only a number. Ceh padehal tak boleh terima yang makin lama makin tua. Jawapan nak selamat je ko ni -.- 

Now saya belajar dekat International Islamic College kat area batu caves. Ceh jangan terkejut ah pasni muka saya ada dalam 'ustazah pilihan' Masalahnya-ada-ke-orang-nak-amek-ko-kuar-kat-tv. Ok *jeling diri ko* Saya amek course Diploma In Early Childhood Education 'Eleh konon comel lettew...' kata aku kepada diriku. Mesti orang cam tanya 'Asal kau amek course ni dowh' 'Ada masa depan ke?' 'Kau nak kerja apa lepasni?'  Ek eleh mesti ah saya nak bukak tadika, tak kan saya nak pergi audition 'vokal bukan sekadar' pulak kan. Ceh tetiba. Ahaks. 

Saya nak amek course ni pun sebab bagi saya kalau saya dah ada anak nanti. Biar saya yang jaga anak saya sendiri. Masalahnya-ada-ke-orang-nak-kawen-dengan-ko. Ok. Lebih terjamin lah daripada hantar kat orang lain. Saya nak kumpul semua anak anak buah saya, biar saya yang didik. Ewah comel betei dapat makcik camnik *ketawa tepi buai* -.- Silalah hantar anak korang semua kat saya. Kahkahkah. 

Ok lah tu je saya nak cerita. Silalah smorang rindu kat saya. Hahaha. Semoga tahun baru ni membawa rezeki yang banyak pada korang semua. Learn from mistakes :) If people do something bad to you, it's okay. Just let them be. One day they will get what they give you. One thing that I have learn 'sabar itu indah' Yah exactly. Good luck for everybody life! xoxo.






No comments: