Monday 30 April 2012

Just Simple Entry.

Assalamualaikum. Kalau jawab saya comel, kalau tak jawab saya cumilzz. K.

Ohhh emm jayyyyyyyy!! I miss my blog so much. Almost 2 month saya tak update blog. I miss my blog and I know everyone miss me. Ahaks~ Mintak maaf ye blog nak wat canneh twitter lagi best :( Mesti blog hakoo jawab cennih 'Dasar durjana ko sher, habis madu sepah dibuang' :O Maigadd! I don't even touch you my baby petai bacin! Mwehehehe. But seriously, I miss being a blogger. Dulu hari hari update. Mesti ada je entry *nanges dalam laci bilik mak* I miss being gila gila in my own post. Tsk Y.Y Nobody cares sher~





I don't know macam macam jadi dekat saya sepanjang dua bulan tak update blog ni. Tah bila saya nak dapat lesen. Lambat betul lah mega ni. Jangan sampai saya bako k mega tu. Kahkahkah. Tak lawak pun sebenar nya. Tapi saya memang tak suka ah kalau perempuan yang ajar mulut bising je.. Hi akak saya cuma cakap je..........*sembunyi dalam boot* Haritu dia cakap saya ni hati kering takda perasaan :( Sekati saya lah!! Tak kan nak nanges pulak bila kena marah. Hilang macho nanti. Dimana ada kemahuan disitu ada highway~ What? Me wempitz? Hi darknakalz...... *pengsan* Kahkahkah <----- again mintak lempang.

Saya cuma nak cakap ah. Saya rasa twitter macam merubah kehidupan saya. I don't know ah. They just being nice to me. Hi dakdak burung biru~ Burung? iRepeat.. Burung? Hahahahahahaha. Burung beterbangan disekeliling pantai~  Bertambah menarik dari pandangan mata~ Zaizaizaizai~ <---- Lagu kristal lah shewlakahh -,- 

Imma happy kids~ *dancing* Ahaks~

Oh one more things. Saya nak bagi ucapan sikit kepada sesiapa yg terasa... Silalah terasa *chicken dance* Awk ingat tau saya tak marah pun pasal awak bukak cerita saya pada orang lain. Just so you know I'm still standing and my life more meaningful without you, you, you and you. Keep this for the rest of your life. I just hope karma slap you before i did :) You mad? Stay mad. I don't even care. Bergabung ah sebanyak tenaga mana pun nak jatuhkan saya. Awak tak kan berjaya. Dan cuba lah selagi awak hidup k? Kesunyian? Taip 'on sunyi' hantar ke 43379. Semoga berjaya. You just need more effort k? Hahahahahahahaha. Eh sorry tergelak :( Kahkahkah. K. Muah xx!!

Okay besok cuti saya nak keluar dengan Miegha Azahar a.k.a batang berjuntai. Siapa nak ikut? Jommah~ Tolong memeriahkan lagi suasana~ Oh ya for my bebi carol a.k.a @SharolTravor good luck for PLKN. We will miss you abang botak to be :') Do take care yourself. Everything is gonna be okay. We always lavh you carol. Lupakan masalah and enjoy your PLKN. #TeamiNatural FTW!! @Mierazhar @IzyanYayan @AmerThor @SharolTravor @HilmiMustaqim :') I just love them too infinity xx.




Just random post nak menghilangkan kerinduan untuk berblogging :') For 94's yang akan sambung belajar dekat matrik. Good luck for being freshie. Mwehehehehe :p Saya tengah tunggu UPU. Sebab saya tak mohon matrik. Saya harap dapat mulakan hidup baru nanti. Semoga lebih baik. InsyAllah. 


Saya tak tahu apa motif saya. Kahkahkah.

Notaserapemon; I love everyone who loves me. Nuff said :')



No comments: